REGULAMIN KONSULTACJI LEKARSKICH, PSYCHOTERAPEUTYCZNYCH, PSYCHOLOGICZNYCH, DIETETYCZNYCH, FIZJOTERAPEUTYCZNYCH
- Przed pierwszą wizytą proszę o wypełnienie formularza na stronie www.health-pro.pl w zakładce „Asystent Zdrowia”. w PRZYPADKU KONSULTACJI ONLINE proszę o przesłanie wyników badań oraz potwierdzenia dokonania płatności na adres mailowy kontakt@healthproclinic.pl
-
Dzięki przesłanej dokumentacji specjalista odpowiednio przygotuje się do spotkania. Po zakończeniu konsultacji specjalista wydrukuje opis wizyty wraz ze szczegółowymi zaleceniami, w przypadku konsultacji online zalecenia zostaną przesłane na maila podanego przez Państwa w formularzu. Podczas konsultacji specjalista dopyta o niezbędne informacje potrzebne do procesu terapii.
-
Czas trwania konsultacji:
a. Lekarz, specjalista medycyny rodzinnej pierwsza konsultacja 50 minut/ konsultacja kontrolna 30 minut
b. Psychiatra pierwsza konsultacja 50 minut/ konsultacja kontrolna 30 minut
c. Psychoterapeuta 50 minut
d. Dietetyk 50 minut
e. Psychodietetyk 80 minut
f. Fizjoterapeuta 50 minut
-
Pacjent powinien zjawiać się punktualnie na umówionej konsultacji. Zalecane jest by pojawiał się 5-10 min wcześniej. Jeżeli konsultacja rozpocznie się z opóźnieniem z winy pacjenta konsultacja nie zostanie wydłużona o czas niepunktualności.
-
Drogi rezerwowania terminów konsultacji:
a. telefonicznie: 731 981 057
b. przez portal Znany Lekarz:
-
Terapeuci nie umawiają i nie przekładają/odwołują wizyt klienta. W wypadku chęci odwołania terminu spotkania psychoterapeutycznego lub wizyty lekarskiej informacja na ten temat musi być przekazana rejestracji w godzinach pracy placówki na 48h przed konsultacja. KONSULTACJĘ NALEŻY POTWIERDZIĆ PRZEZ OPŁACENIE JEJ CO NAJMNIEJ 48H PRZED PLANOWANĄ WIZYTĄ.
-
Płatność online przez:
a. serwis Przelewy24 na strnie internetowej
b. przelewem tradycyjnym na numer konta 97 1140 2004 0000 3702 8403 6584
c. w recepcji Health Pro Clinic, przed konsultacją
-
Odwołanie terminu sesji psychoterapeutycznej lub wizyty lekarskiej w czasie krótszym niż 48h, lub niestawienie się na spotkanie bez informacji na ten temat, wiąże się z pełną odpłatnością za dane spotkanie, co wynika z konieczności zarezerwowania czasu specjalisty.
-
Dokumentacja medyczna i psychoterapeutyczna jest sporządzana według obowiązujących zasad prawnych, przechowywana w siedzibie placówki, poufna i chroniona przed dostępem osób postronnych.
-
Pacjent wyraża zgodę, żeby różni specjaliści udzielający świadczeń zdrowotnych w ramach współpracy w zespole terapeutycznym placówki mogli konsultować się w sprawie pacjenta.
-
Specjalista/lekarz gwarantuje zachowanie tajemnicy zawodowej i pełnej poufności danych osobowych stosownie do obowiązujących przepisów prawa, w tym ustawy o zawodzie lekarza oraz ustawy o ochronie zdrowia psychicznego oraz zasad dotyczących elektronicznego przesyłania danych do systemu medycznego (m.in. recepty, zwolnienia lekarskie, skierowania, zdarzenia medyczne).
-
W szczególnych sytuacjach, m.in. zagrożenia zdrowia lub życia ludzkiego oraz innych, w których lekarz / psychoterapeuta jest prawnie do tego zobowiązany, dane osobowe pacjenta mogą zostać ujawnione właściwym organom i podmiotom na mocy przepisów wynikających z Ustawy o Ochronie Zdrowia Psychicznego, Kodeksu Karnego i innych ustaw.
-
W stanach zagrożenia zdrowia i życia pacjenta lub innych osób specjaliści mają prawo zatrzymać pacjenta w placówce i wezwać służby ratownicze, wg art. 21. Ustawy o Ochronie Zdrowia Psychicznego z dnia 19.08.94 r.
-
Celem zapewnienia porządku i bezpieczeństwa w obiekcie Health Pro Clinic, a także dla ochrony zdrowia Pacjentów w placówce funkcjonuje monitoring wideo. Monitoring NIE funkcjonuje w pomieszczeniach, w których udzielane są świadczenia zdrowotne, w trakcie udzielania pacjentom tych świadczeń.
JADŁOSPISY
- Po konsultacji dietetyk w oparciu o konsultacje, zebrany wywiad, wyniki badań i dzienniczek żywieniowy ustala jadłospis na 7, 14 lub 28 dni (zgodnie z wyborem pacjenta).
- W ciągu 10 dni roboczych od konsultacji jadłospis jest wysyłany na podany adres mailowy.
- Jadłospisy układamy w oparciu o ogólnodostępne produkty, upraszczając gotowanie np. obiady i niektóre kolacje planując na dwa dni.
- Jadłospis układany jest indywidualnie.
- Nie ma możliwości zmiany składnika jadłospisu jeśli przed jego ułożeniem dietetyk nie został poinformowany o jego nielubieniu/nietolerancji. Można dopytać dietetyka mailowo na co zamienić składnik.